Saturday, November 19, 2011

Hang uh uh uh out ah ah ah ~

Hahahaha pahal tittle aku macamtu? K serabai. Bangun pukul 8 lebih. Kemas rumah jap, onl jap pukul 11 baru mandi. Rambut aku cam sky sangat dah iron lama pun still tak straight, nak kena lempang acani lah kan. Pukul 1.05 kot baru keluar rumah. Sampai train tengok Fyzot dengan Ndroo dah ada, wuu sorry lambat beby. Beli ticket tunggu train jap k gerak. Sampai sana terus gerak NZ, masing- masing lapar. Aku kenyang lagi padahal tapi gedik nak order makanan haa lepastu tak habis -.- Nasib Aan ada tolong habiskan, haa thanks. Habis makan gerak SW jap Fyzot nak survey kasut. Maklumlah dah dapat RM100 en haha. Along nak cari baju, aku pun nak cari kasut dengan baju so round lah satu BB dengan SW tu. Baju & kasut aku still tak jumpa and Along punya baju pun tak jumpa lagi so ktorang gerak lah Pavi. Round punya round Along dah dapat baju aku ni haa cerewet sangat satu apa pun tak jumpa lagi. Haa kasut tu, siapa beli aku pecah!!! Dekat P.A lagi best, Fyzot dah penat carikan baju fer me and dah nak bayar dah lepastu tak jadi beli. Seronok eh Anis? Thanks Fyzot. Lyloo thanks juga sebab carikan baju fer me. Masa tengah round dalam Pavi tu Fariz text tanya dekat mana nak jumpa dekat mana bagai. Aku dah sampai lama, kesian Gf-gf i kena tunggu you. Hm demi you takpe :') Lagipun diorang sibuk sangat nak jumpa you, hehehe. Keluar dekat entrance k sikit gila orang. Phewww ni lah bakal-bakal masuk page APKK, hahaha act ktorang pun ada ambil gambar dekat situ :3 Meet Fariz? Dia beli deck baru lagi. Haihhhhh pahal kau masyuk sangat lah do. Okay take a picture with him is soooo important fer me. Haaa ni cerita sebelum meet Fariz, hahaha hot gossipsss. Ktorang ada lepak KFC lepastu jumpa lagi Pondan-pondan yang dekat NZ tu -.- Lepastu pergi foodcourt Pavi sys Yaz nak makan, k ktorang teman lah dia in fact aku pun dahaga woi. Dalam pukul 7 macam tu gerak pergi KLCC. Ontheway pergi sana meet Fyqock and Bakim so balik gerak sekali lah. Dari escalator sampai lah turun train Melati mulut Yasser lah paling bising, menyanyi sambil jalan? Standard Yasser lah. Sementara nak tunggu ayah sampai menyempat lah juga tangkap gambar. Aku jumpa musuh aku. So? Malas nak kutuk, nanti bergaduh lagi. Hahaha lame enough. Malam pergi karaoke pula dengan family, ayah dengan ibu duet eceeeh sweet lettew? What a very nice day guys :-)