Wednesday, December 21, 2011

♥♥♥ Neymar ♥♥♥

Assalamualaikum bloggers, stalker and etc. Today aku nak post pasal Neymar. Korang tak kenal dia ke? Tak payah kenal pun takpe. Kay ni semua Harriz punya pasal, dia bagi link lagu "ai se eu pego" dekat aku. Sebelum ni aku dengar lagu tu without Neymar so bila babir bagi link yang ada Neymar aku pun macam *wuuuu Neymar lewww* Maaaaaaa girl melting gila kay dengar Neymar gelak. Fuck, damnly sexyyyy!!! Rasa nak pengsan je dengar dia gelak, hew hew. 


Naaaaaah tengok lah. Dia menari pun fucking sexy kan? *please jangan melting wey, dia aku punya!* Oh yaa lupa pulak, full name dia Neymar da Silva Santos Junior. Pelik? Nama pun Brazilian. Dia lahir dekat Mogi das Cruzes and now dia baru 19 years old whoots whoots. Dia lahir 5 Februari 1992 *abg, same with with you lewww* Jangan lah cakap korang tak tahu dia ni siapa wey, a little bit memalukan deyy chaa :z Dia Brazil punya footballer, position dia penyerang. 

You know what, Saf cakap Neymar gay. Hahahaha kay itu cibaissss. Dia straight kay Saf, takde bengkang bengkok. The moment bila Saf cakap Neymar gay, me was like "Tak kesah lah dia gay ke tak, janji dia sexy much" I accept him just the way he are. *Anis, jangan nak berangan kuat sangat ye adik manissss* Kay wat-e-ber lewwww janji aku dah melting dengan dia. Hew hew. Kbai eu te amo muito meu bebê Neymar :-*