Monday, October 24, 2011

Acantat acantat acantat :D

Hew hew, YJ i suka k ayat you tu :D Pinjam jap tak salah en? K muah. Bm aku diabaikan. Haha Fyqock ah khusyuk sangat main game dekat phone aku. Pjk lepak dengan Fyqock Achu Fyzot Lyla Ndra senang cerita budak form 3 ah. Aku happy bila ada dengan diorang, sumpah :') Rehat makang nasi, lama babe wa tak makang nashik ayam -.- Ictl onl twitter hahahaha gaduh ;-) Kh dapat kertas kecoh-kecoh lepastu agama takde mood sebab ustazah kata kena potong 20 markah. What the? Lick your ass lah! Urgh stupid. Harini aku super hyper, Fyqock je yang tahu kenapa. Rindu tau tak? :'( Balik beli ice cream hmm takde weh takde. Harapan aku macam tahpape je, haih maleh fikir. Balik rumah tidur jap lepastu Ally ajak lepak rumah dia then lepak gossip gelak makan minum semua sampai maghrib. Dari pukul 4 sampai pukul 7 ktorang lepak haha best ;) Ally omey lotey angat-angat. Aku bosan kbai.


Seriously i like this video :D