Friday, October 21, 2011

Friday Night !

Harini kan nenek nak pergi Haji so semalam dia buat kenduri. Sampai jo sano tengok orang dah baca Yassin. Aku dah lah tak pakai baju kurung, tudung jangan cakap ah. Orang tegur semua k wailek jo lah. Text Cyi tanya dia dekat mana semua finee dia dah datang awal so duduk dalam bilik -.- Aku alone dekat luar texting jo kerjo. Orang dah habis baca Yassin aku cepat-cepat masuk bilik. Cousin pandang pelik jo dekat aku. Hek eleh aku kesah apa. Orang dah habis makan semua mula lah kena buat kerja en. *Adat jadi cucu* Dah lah hujan, kena basuh pinggan cawan apa semua bagai, sabar jolah. Yang cousin aku pakai tudung lilit-lilit kemain tu semua buat kerja dekat dalam rumah, fikir untunglah? Abaikan... Dah habis berkemas semua duduk lah dalam bilik. Nak merayau mana jo dekat kampung en? Dengan hujan lagi lahai. Lama-lama baru lah cousin aku tegur, lepak dalam bilik sama-sama kalau tak tegur susah lah en. Haha lepastu Aiman & Miyoy gaduh. LOL budak-budak gaduh omey jo haha aprb. Skip skip skip malas nak buat kerja lagi tidur haha. Thumbs up Anis (Y) Haa bawah ni video yang diorang gaduh. Kelam kabut sikit and low quality video. Recored guna phone jo.