Monday, October 17, 2011

Hi i'm freedom from any exam for this year.

Tak proud pun dah freedom sebenarnya, masalah dengan kawan lapan tahun adalah. LOL abaikan dia Anis... Ingat apa dia dah buat dekat kau, k ingat! Peace (V) So macam mana korang punya exam? Aku tengah caring ni sebabtu aku tanya. Oooooooopsssyy sebelum korang teruskan baca kebawah dan kebawah better baca ni dulu : KALAU HANG PA PEMALAIH TOKSAH DOK BACA POIH NI NA, PANJANG LEBAQ CEQ NAK CHITA. #K geng Cikgu Fathi jap. Naaaah as you all know final year exam is already FINISH babyyyy, i'm freeeeee now. #Free lah sangat pendek!

First day exam: BM Paper 1 paper so farrrrr so good. Paper 2 masa buat karangan tangan aku tak boleh nak stop sebab otak asik bagi idea jo. Tapi masa alahai cemburu lettew essay aku comel :3 Sivik okay lah, kira comel lah aku baca buku sivik -.-
Second day exam: Aku rasa exam english grammar little bit terabur kot, entah mana aku tahu and korang pun taknak tahu kan aku tahu tu. Seni 1 aku petak part tokoh-tokoh seni bagai.
Third day exam: Agama was absolutely awesome babyyy. #Over confident pun tak boleh lah pendek. Seni 2 aku punya lukisan kalau cantik credit to Aiman Mus. Kalau warna dia comel aku lettew yang colour ._.
Fourth day exam: Math 2 was like *Hey Leong, i want to kill you* Kau tahu tak aku menangis jawab paper 2 lah cina -.- Tahpape punya soalan, huh! Paper 1 thanks to Qis. Sejarah? Hoooo i'm lost :\
Fifth day exam: Science 2 okay sebab semalam tu Sys Mar dah ajar. Paper 1 okay lewwwwwww.
Sixth day exam: Perdagangan haha senang tapi sebab tak baca buku tak tahu nak jawab apa :| Geo senang susah senang susah both! Pj kinda easyy.

K panjang kan? #Cakap lah panjang woi! God, straight A's pewwwlishhh :'| 3E next year jom? Jom lewww. Final exam aku buat betul-betul niii sebab nak naik kelas. Duduk kelas L banyak masalah, tak boleh belajar. #Padahal dalam hati kawan-kawan aku macam mana? :'( Siapa ada black forest? Nakkkkkkk :D #K pasal choc tu lah gigi aku 2 patah -.- Malu? Buat apa nak malu gigi patah. Hek eleh gigi patah je bukannya jatuh dalam longkang sebab pakai hills depan orang ramai pun. Aku tak penat lagi taip tapi aku takut korang je yang penat baca, mwhehe.

Buncit gedik haha iheartyou, thanks teman i pergi Tutti Frutti tadi. Mali? Next time lah k. Hujan lah tadi. Biy, baby sayang biy sangat-sangat. Kita happy berdua kan biy? Baby selalu ingat pesan biy, SUSAH SENANG KITA BERSAMA. You agaiin iloveyou muah muah ♥