Saturday, October 15, 2011

I'm tired, i'm okay :D

Bangun pergi breakfast then ibu ajak keluar sebab semua buat hal masing-masing. So mandi siap ambil cab pergi train Melati, beli ticket apa semua k gerak KLCC. Nak ajak ibu pergi Pavi tapi sure ramai orang en. Gentle ah en aku cakap selama 14 tahun aku hidup this is my very first time spend time dengan ibu dua orang jo. Kau kesah? Aku bangga. Jalan cari kasut cari baju masuk kedai tu ini bagai last-last dekat Vincci juga ada kasut yang aku berkenan. Ibuuuu thanks much belanja, design leopard lagi tu. Oh lebiuumuchiee mummy ♥ Hew hew. Ibu tanya nak makan dekat mana aku cakap ah dekat PakCik haha. Ibu kata okay jom jalan. Sampai dekat Akuaria ada Kenny Rogers en, ibu cakap makan dekat situ jelah. Aku pun oh okay walaupun dalam hati "hi saya rindu masakan PakCik". Abaikan... Dalam pukul 3.55 gerak balik rumah. Dari pukul 12 duduk dalam KLCC tu mana tak nyewww. Ramai gila aku jumpa tadi, penat nak senyum. Takpe aku baik bertambah dengan comel kalau senyum tambah pula dengan friendly yang terlampau. E'em aku memey suka puji diri sendiri. Kau kesah? Aku bangga. Masa tengah nak cari kasut meet Yasmeen Nasaruddin. Masa tengah tunggu RotiBoy meet Iskandar Ibrahim, Lia Lewisx. Nak turun escalator meet Ayie Sallehuddin, Kelen Xap, Haziq. Yang tu tiga aku tak tegur sebab tak rapat mana pun haha. Otw balik tetiba Arisyha Shukur tegur, diorang salam-salam ibu semua balik ktorang balik ah. Yang balance ramai-ramai orang aku meet sambil melemparkan senyuman manis tadi aku tak ingat siapa.Train pulak buat hal stupid ass dia kena transit 2 station. Ingat flight ke nak transit bagai luwwwlz. Sampai Melati jalan pergi rumah mama lepak lama juga dekat sana. Abg Mie ajar main skate, kinda cool weh main skate. Hew hew. Pukul 9.30 balik rumah online. Lifeless je aku rasa. Esok nak ajak ayah pergi Pavi lah. Hi ayah, girl nak beli kasut dengan baju lewww, can i? Pewlisssh :3