Friday, October 21, 2011

Ohshem priday :-)

Tittle aku tahpape haha abaikan. Semalam bosan sebab Fyqock tak datang sch dia ada hal sebab tu malas nak post bout semalam. Science kacau orang buat peka, bosan jo merayau dalam makmal :3 Sejarah main kuiz sebab ramai takdoo. K group ktorang selalu kalah hahaha aptb. Time rehat Sys Yaz datang terus peluk. E'em memey aku dah agak dah mesti dia menangis. Siap kau Aydrus!!! Geo check jawapan, alhamdulillah lulus. Agama memey aku happy gila k. Alhamdulillah sangat-sangat. 98% for Agama. Eyy aku tahu lah aku dengan Fyqock jo yangdapat 98 tak payah lah nak jealous do, tahpape jo. Demi Allah ktorang belajar, mana ada ktorang meniru lah! Balik hope ada orang tunggu macam semalam tapi takdoo :'( Kfaiiin. E'em aku memey batak nak meet Fariz. #Kau kesah? Aku bangga.

Muhammad Fariz: Yang, harini kita 3 months dah. Sekejap je kan? Alhamdulillah selama 3 bulan ni kita tak gaduh tak touching apa semua. Thanks for taking a good care of me. Iloveyousomuch ♥