Thursday, November 10, 2011

Gotong-royong day.

Start from sampai sch k? Okay harini datang sch, mat bangla yang semalam tu ada. K macam fvkk gila lah en lepastu aku lari ah masuk sch. Ada dalam 5 minutes macam tu Madie datang then dia suruh aku teman dia pergi 7E, k cari bangla tu dulu haa agak-agak dia takde baru aku keluar. Punyalah penakut aku en. Safety first lewww beby. Baca doa lepastu ada taklimat pasal gotong-royong sikit banyak then naik kelas kemas-kemas apa yang patut sampaaaaaaai rehat. Lepas rehat lepak dalam kelas dengan budak lelaki. Daym bored gila wa cakap lu -.- Dah lah semua style tak bawa phone, haa elok lettew nak dengar lagu apa. Then budak lelaki perli-perli budak mabuk tu, madafaka i hate you girl. Heh harini aku annoying gila k, tak percaya tanya Bakim. Andddddd harini aku sangat manja dengan Bakim, yelah next year dah tak sama kelas kan bang :'( "Anish kelas lain tahun depan, nanti siapa nak marah Bakim?" "Bakim takut Anish lupa Bakim" What ever it is we can still together ah Bakim, don't worry :')


THIS! Thanks to Abg Lan Typewriter for the ticket ;-)