Wednesday, November 2, 2011

I'm cool and i know it ;-)


Well hello world, seems like aku dah lama tak blogging kan? Rindu aku kan. K tahu dah. Cool kan ayat aku? -.- Oh hi i'm Baragas. Entah Ekram dengan Irfan yang panggil aku macamtu. Kau kesah? Aku bangga.

Monday - Stay padang, kutuk orang, marah orang, tengok orang main futsal, bola jaring, bola tampar.. haa yang tu aku tak tengok. Isnin ada orang kena simbah air. Tragedy on monday.

Tuesday - Stay kelas, lepak, gelak, bincang pasal tuisyen, diorang hantar buku teks. One of class in Smk Taman Melati terbakar. Tragedy on tuesday.

Wednesday - Stay kantin, lepak padang, tengok orang main futsal, bola jaring, mambling ~ Tragedy on wednesday? Lupa.

Thurday - Explorace math. Seriously best.  Kena kira tiles dekat perhimpunan macam fvkk seribu lebih aku suka -.- Kena kira batu bata dekat depan koperasi, teka pen lah kira panjang meja kerusi bagai. Thumbs up for this activity (Y)

Friday - Experiment science was not shoo ohsem. Biasa jo. Group dengan budak pandai haha. Tak menang pun but at least dapat cuba something new.

Okay iDah malas nak taip. uFaham iKan? Haha. uTengah buat apa? iBosan. Eh follow lew iDekat burung biru.> tweet tweet < iFollow uBalik. uJangan risau. iTak kesah.